March 11, 2015

Aktywny weekend

Stwierdziłyśmy że dawno nie było tu takiego typowego life-stylowego postu, a więc zapraszamy! Też tak czasem macie że, po ciężkim tygodniu nauki nie macie ochoty odpoczywać? może to nierealne, ale My mamy takich dni coraz więcej. Wolimy po prostu wyjść z domu i najlepiej nie wracać, haha! Wiadomo bo w domu czeka nas nauka, której mamy już dość, ale mniejsza o to. Weekend zaczęłyśmy bardzo aktywnie, ponieważ wstałyśmy o 9! Ponieważ miałyśmy ligę halową. Zagrałyśmy dwa mecze, dwa bardzo męczące mecze. I zajęłyśmy 2 miejsce, opłacało się wstawać co tydzień tak wcześnie! Po lidze wybrałyśmy się z Nati i Agą na rolki, pogoda mega dopisuje więc wykorzystujcie to! A w Niedzielę wybrałyśmy się do babci. W sumie przesiedziałyśmy 4 godzinki w aucie, ale opłacało się! U babci tak jak u babci:) Dużo ciasta, tort i miło spędzony czas. Spotkałyśmy się też z Leną (zapraszamy na jej bloga), z którą nie widziałyśmy się od 4 klasy. Więc też było supcio! I tak szybko cały weekend przeleciał, odliczamy dni do następnego:)
Też tak macie? 

ASK JUGI   x  KANAŁ   x   ASK NATI

 
                                                                     

114 comments:

  1. Ja tak samo , jak wychodzę na spacer :) to jest tak świetnie że nie chce mi się wracać :)
    Śliczne zdjęcia ! <3
    pozdrawiam was kochane :**
    i zapraszam !
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie lubię spędzać weekendy aktywnie, ale czasami lepiej poleniuchować :D
    Śliczne zdjęcia jak zwykle! <3

    http://diadree.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. W ostatni weekend siedzialam jeszcze w domu, bo zmogla mnie choroba, ale nastepny mam nadzieje ze bedzie udany!♥
    Zaraz zajrze na jej bloga. :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ja czasami nawet nie czuje weekendu :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mam tak samo.. Wolę wyjść na dwór, iść na spacer w domu przytłacza mnie nauka :( chcę wakacje! haha <3
    jesteście najlepsze ♥
    http://maajaxxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pierwszy raz widzę jej bloga :)
    Fajnie, że się spotkałyście :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  7. Jakie piękne zdjęcia, wyszłyście ślicznie na zdjęciach :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  8. Super post! Świetne zdjęcia! Fajnie, że macie pomysły na posty. Oby takich więcej ;) Pozdrawiam!

    terazmilcz.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja niestety jestem zbyt zmeczona, zeby spedzic jakos aktywnie wolny czas :C naprawde sie staram, ale po prostu organizm nie daje rady bez odespania..!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądacie :)
    Gratulacje :)
    blog-kilk

    ReplyDelete
  11. gratulacje 2 miejsca :D!!!
    je też chciałabym uciec od tej nauki :c
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  12. fajnie, że spędziłyście miło weekend ja w sobotę byłam w domu, a w niedzielę wybrałam się do restauracji w miłym towarzystwie :)

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  13. Jak tylko pojawi się u mnie słoneczko też wskakuję w rolki ;D Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia! ♥
    Gratuluję 2 miejsca :D

    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  15. Jak tylko będziecie jeszcze w Koniecpolu piszcie! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    ReplyDelete
  16. Gartulacje !
    Świetny post. Właśnie takie najbardziej lubię.
    zapraszam do mnie
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcia!
    U mnie weekend zazwyczaj wygląda tak: komputer-nauka-komputer XD
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Gratuluję 2 miejsca! Ja zazwyczaj mam tak w weekend, że nic mi się nie chce robić, tylko spać i spać...
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  19. No to gratuluję 2 miejsca!
    Ja ostatnio miałam tak aktywne tygodnie łącznie z weekendami, że w zbliżającą się sobotę nic tylko chcę się wyspać i cały dzień poświęcić sobie! :D
    Śliczne zdjęcia *__*
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  20. Gratuluję 2 miejsca :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Gratuluję 2 miejsca :)
    Fajnie, że miło spędziłyście czas .
    Świetne zdjęcia.

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. fajny blog :)
    cudne zdjecia!

    zapraszam na nowy wpis, mogę liczyć na twój komentarz ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/03/poczuj-ze-zyjesz.html

    ReplyDelete
  23. Gratuluję drugiego miejsca ja też mam ostatnio takie naukowe urwanie głowy, mimo, że mam rekolekcje :( Najgorsze jest to, że jest taka piękna pogoda i zamiast na rolkach jestem w domu i się uczę :( Odliczam dni do wakacji <3
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Znam to haha :D
    Uwielbiam spędzać czas na dworze <3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. świetnie spędziłyście weekend :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  26. Mam dokładnie tak samo jak Wy! Wolę wyjść z domu, choćby na spacer z psem i wrócić dopiero za dwie - trzy godziny. Ostatnie dni były naprawdę ciepłe, więc miło się spacerowało :)

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    ReplyDelete
  27. Ja czasem tak mam :) Gratulacje drugiego miejsca :) u mnie też pogoda jest ładna a ja nie mogę z niej kożystać :(
    uroki choroby.
    http://martynaa-bllog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Gratuluję 2 miejsca.
    Świetne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Dla 2 miejsca także bym wstawała rano :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajne zdjęcia, ja też lubię spędzać całe dnie poza domem.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Też uwielbiam wychodzić z domu :3
    Gratulacje dziewczyny!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. super zdjęcia ;dd


    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  33. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ja nic takiego w ten weekend nie robiłam

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia. ;) I gratuluję 2 miejsca. :3

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jak zrobiłyście takie super design? Odpowiecie na moim blogu?
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajny i pomysłowy blog!!! :)
    Świetne zdjęcia ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. ale super snapback! *__* ogólnie stylizacje świetne :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami <3

    ReplyDelete
  39. Mam okazję nawiązać współpracę z firmami Sheinside i Choies, jeżeli mogłabyś poklikać w linki byłabym ogromnie wdzięczna :)
    SHEINSIDE:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist-sheinside.html
    CHOIES:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist_9.html
    bardzo mi na tym zależy :)

    ReplyDelete
  40. Podoba mi się taki post ! Gratuluję drugiego miejsca i zazdroszczę takiej babci :) Świetne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jesteście przekochane <3 Kocham spacery, przepiękne zdjęcia!!
    Zapraszam do mnie
    Miss Clare

    ReplyDelete
  42. tez tak mam ;D gratuluje 2 m xx
    Zapraszam do mnie *3*♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ =^-^=

    ReplyDelete
  43. gratuluje 2 miejsca ;3 jeju ale jesteście śliczne! :D

    macdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Rzeczywiście bardzo aktywny weekend, gratuluję drugiego miejsca. Mnie też przydałby się w końcu jakiś ruch.. :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajnie spędziłyście ten weekend. Ja również odliczam dni do następnego.
    U babci jak chyba i u każdej dużo dobrych rzeczy :D
    Gratuluje 2 miejsca.

    Pozdrawiam i obserwuje!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Na też miałam dość aktywny weekend. Ogólnie staram się teraz spędzać wolny czas na dworze. W końcu nie wiadomo jak długo będzie dopisywać ta wiosenna pogoda :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  47. Gratuluję. W co gracie?
    Ja jeszcze nie maiłam tak, że nie chciało mi się odfpoczywać xd :)

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Niedawno miałam taki tydzień, że caały dzień full roboty,zaliczenia, sen po 3h, spacery, wychodzenie nie miasto itd.. Po ponad tygodniu zaczyna się robić ciężej może przez sypianie po 3 godziny,ale daje rade ;-)

    dekoland.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ale fajna torba :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    ReplyDelete
  50. Ja niestety ten weekend spędze przy książkach ;/ ale fajnie spedzilyscie ten czas :) toria-blogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja postanowiłam spędzać czas aktywniej, niż tylko leżeć przed TV, także w ten weekend na pewno będzie inaczej ;) Śliczne zdjęcia! Oby więcej takich postów ♥

    Pozdrawiam! U mnie konkurs!

    ♣ JULIA BLOG – KONKURS KLIK ♣

    ReplyDelete
  52. aktywnie spędzony czas jest najlepszy :)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. często mi się tak zdarza :D

    pozdrawiamy,
    ajinaandlou.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja też wolę aktywne weekendy. Nie lubię siedzieć w domu :3
    Pozdrawiam cieplutko
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  56. Kocham takie aktywne weekendy! Teraz u mnie będzie nawet bardzo aktywnie bo wyjeżdżam na Mistrzostwa Norwegii dokłądnie za tydzień;)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    ReplyDelete
  57. świetny blog ;) pozdrawiam http://inspirations-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ja w weekend wolę poleżeć w łóżku i nic nie robić ;)
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  59. Ładnie wychodzicie na zdjęciach. Nie znałam wcześniej bloga tej dziewczyny z którą się spotkałyście xD

    natalyy-blog.blogspot.com ♥ Klik ♥ :)

    ReplyDelete
  60. Ja weekend spędzam aktywnie tylko gdy jest ciepło. Jak pada to wole siedzieć w domu. Cudne zdjęcia. Zycie-jest-1.blogspot.com. Zapraszam

    ReplyDelete
  61. Ja tak mam, że jak tylko wejdę w piątek do domu to zaraz wychodzę, więc w domu siedzę tylko w niedzielę. Zwłaszcza, że ostatnio pogoda jest nawet ładna, więc tym bardziej nie siedzę w domu.
    Ładne zdjęcia :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Ładne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie :)
    http://zycie-to-niebajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Ja, gdy tylko jest pogoda, to w domu w ogóle nie przebywam. :) Lubię spędzać aktywnie czas, gdy słońce świeci. :)
    Ładne zdjęcia. :) BArdzo podoba mi się ta bluza. <3.Pozdrawiamm :*
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Slodkie zdjęcia! Fajnie prowadzić taki bliźniaczy blog! Super dziewczyny!
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. u mnie weekendy mijaja najczęsciej tak, że wstaje o godzinie 13 hahaha bardzo aktywnie :) mój blog

    ReplyDelete
  66. fajne kurteczki;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ja uwielbiam roki :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Kocham taki aktywny odpoczynek <3
    Super zdjęcia :D

    ReplyDelete
  69. Świetne zdjęcia <3 ja przez weekend leniuchowałam :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  70. Rolki! Wlasnie mi przypomnialyscie ze gdzies w szafce leza moje. Moze jutro sie wybiore :D
    Kochane zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    ReplyDelete
  71. Musiał być to udany weekend :D
    jestemfolta.blogspot.com poklikasz w linki? ♥

    ReplyDelete
  72. Fajnie, że się spotkałyście ;)) Pewnie miło spędziłyście czas. Ja tam w weekend wolę nic nie robić - leżeć i pachnieć. xd

    Pozdrawiam! [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    ReplyDelete
  73. Jakby nie to, że u mnie pada deszcz to wybrałabym się również na rolki:)
    mój blog

    ReplyDelete
  74. Kocham czytać waszego bloga! Fajnie, że znów się spotkałyście!

    Moj blog---> KLIK

    ReplyDelete
  75. Zapraszam : http://littleemmily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Uwielbiamy czytać waszego bloga jest po prostu świetny!! :*
    Pozdrawiamy cieplutkoo!♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    ReplyDelete
  77. Gratulacje :) Świetne zdjęcia. Wadomo czasu spędzonego w domu u babci nie zastąpi nic :)
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Ja zazwyczaj strasznie leniuchuje w weekendy, zeby miec potem znow sile na caly tydzien szkolny :P
    Choc lepiej sie czuje jak wstane wczesnie, ale mimo wszystko zazwyczaj mi sie i tak nie udaje
    No i oprzy okazji super zdjecia i post, jak zawsze :)


    ★Choco Milk★

    ReplyDelete
  79. ja czekam na święta, by wreszcie móc odpocząć od tej szkoły i nauki :( a już niewiele zostało! :D

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Lubie tak akrtywnie spędzać czas :3 dobrze, ze wy spędziłyście miło weekend!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Piękne zdjęcia. Na pewno zajrzę na bloga koleżanki. Wyszłyście wspaniale.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    Tym razem mini kolekcja inspirowana YouTube'rkami.
    Jeśli post Ci się spodoba, to prosiłbym o +1 w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    ReplyDelete
  82. zdjęcia są super :D
    my spędziłyśmy ostatnio ciekawy czwartek (klik link)
    a weekend zapowiada się bardzo aktywnie :)
    palaania.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Uwielbiam spacerować :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Bardzo ładne zdjęcia <3
    Ja czekam na wakacje :D
    U mnie konkurs :
    modamuzykaija.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Ale fajne zdjęcia :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Śliczne zdjęcia *.*
    Im bliżej wakacji tym bardziej nie chce mi się uczyć, ale jeszcze tylko 3.5 miesiąca :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Prześliczne zdjęcia !
    Również pozdrawiam !

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Strasznie przypominali mi moją koleżankę, normalnie jakbyście były jej siostrami! :o

    ReplyDelete
  89. Jejku nienawidzę tego uczucia kiedy jesteś poza domem i nie chcesz do niego wrócić bo wiesz, że czeka cię tam nauka :P

    Zapraszam do mnie:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. kocham weekendy i staram się wykorzystać je jak najlepiej!
    ładne zdjęcia<3

    http://happilylie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. świetne zdjęcia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    ReplyDelete
  92. Ja idę dziś na urodziny koleżanki i nie mam dziś ochoty zbyt leniuchować w domu. ;) Poza tym, w domu czeka sprzątanie i nauka.
    Pozdrawiam!
    Mój blog

    ReplyDelete
  93. Ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!
    +obserwuję

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Przede wszystkim: śliczne dziewczyny :D
    Tak, jeśli jest ładna pogoda, mogłabym nie wracać do domu :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    www.agneswojda.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Ładne zdjęcia *.*
    Pierwszy raz wpadłam na bloga co prowadzą go bliźniaczki :3
    Obserwuję! ;*

    Pozdrawiam lailaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. świetnie, żw aktywnie spędziłyście weekend i jeszcze spotkałyście się z kolezanką :)
    plainess[klik]

    ReplyDelete
  97. świetny blog
    zapraszam do mnie :*
    moze zaobserwujesZ?
    pozdrawiam

    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Jejku! Jakie śliczne zdjęcia, są bardzo pozytywne :)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Fajnie,że spędzacie czas aktywnie! Jesteście śliczne!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  100. Bardzo lubię aktywne weekendy. Jak siedzę w domu to uważam, że jest to zmarnowany czas ;D
    http://natkawariatka98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Macie super zdjęcia i ubrania ! Niesamowite bliźniaczki <3
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Świetne zdjęcia!
    Ja również ostatnio wolę aktywne weekendy na świeżym powietrzu niż od tych spędzonych np w domu przed komputerem :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  103. Genialne zdjęcia! Macie super bloga, jesteście niesamowite ;)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  104. Świetne zdjęcia ! Obie jesteście śliczne ! Zapraszam do mnie o obserwuję ! ;) http://little-nasty-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete

♥ Dziękujemy za każdy komentarz i obserwacje! To Nas motywuję!
♥ Zostawcie Linka do waszego bloga, na pewno zajrzymy!

- Weryfikacja obrazkowa wyłączona